Centre d'Estudis Comarcal del Baix Llobregat | Carrer Estelí, 10 | 08980 Sant Feliu de Llobregat

Manuel Gerena Justícia para la Paz – Viladecans – 16 de febrer de 2024

Loading Map....

Data/Hora
Date(s) - 16/02/2024
20:00 - 22:00

Localització
Àtrium Viladecans

Categories


Viladecans

Àtrium Viladecans
Divendres 16 de febrer a les 20.00 h.

El cantaor i poeta de La Puebla de Cazalla (Sevilla) presenta la seva darrera antologia poètica musical amb diversitat, JUSTÍCIA PARA LA PAZ.

“Cantando a la libertad”, “Cantes del pueblo para el pueblo” i “Alianza del Pueblo Nuevo” són els títols dels primers discs que el van portar a ser el cantaor flamenc més prohibit de la història, referència del cante rebel, antifeixista i de la reivindicació andalusa.

Inicia la seva carrera artística el 1968, i la seva veu es converteix molt aviat, juntament amb la de José Menese o Enrique Morente en la Cantaor de militància comunista, va ser capaç de connectar tant amb el poble més humil com la intel·lectualitat més compromesa.

En el marc del festival Barnasants volem celebrar la vida i obra d’aquest magnífic artista, sempre coherent i compromès amb les millors causes, i compartir amb el públic un dels artistes referent de la cultura que es mulla des de la valentia, el talent i la bellesa.

 

Més informació

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *