Centre d'Estudis Comarcal del Baix Llobregat | Carrer Estelí, 10 | 08980 Sant Feliu de Llobregat

L’illa deserta – Castelldefels – 10 de març de 2024

Loading Map....

Data/Hora
Date(s) - 10/03/2024
19:00 - 20:00

Localització
Teatre Plaza

Categories


Castelldefels

Teatre Plaza
Diumenge 10 de març a les 19.00 h

L’illa deserta és la història d’Ella i d’Ell. De tot allò que hauria pogut ser. Ella que treballa en un banc i que pintava grafits per la ciutat. Ell que és repartidor a domicili i que somia a ser actor. Ella i Ell que ens expliquen com van ser, com són i com seran, ara que una trobada fortuïta, tancats dins d’un ascensor, els pot canviar (o no) l’existència per sempre. Què t’enduries a una illa deserta? Una vida explicada des del principi fins al final, tenint en compte totes les possibilitats, totes les variables.

Aquella mateixa nit quan, per fi, surten de l’ascensor, una xifra malentesa, un cinc per un sis, pot fer que no es tornin a veure mai més o pot ser el principi d’una llarga història.

L’illa deserta reflexiona –en una comèdia trista– sobre quines casualitats ens han dut fins aquí? De quines decisions ens penedim…? Com serien les nostres vides si ens enamorem o si finalment prenem altres camins.

Idioma: Català

Dramatúrgia i direcció: Marc Artigau i Queralt

Intèrprets: Miki Esparbé i Maria Rodríguez

Producció: La Brutal amb el suport de l’ICEC – Generalitat de Catalunya

Organitza: Teatre Plaza

Més informació 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *