Centre d'Estudis Comarcal del Baix Llobregat | Carrer Estelí, 10 | 08980 Sant Feliu de Llobregat

Festival de Cinema Asiàtic de La Mostra de CineBaix – Sant Feliu de Llobregat – Del 27 al 31 de gener de 2021

Loading Map....

Data/Hora
Date(s) - 27/01/2022 - 31/01/2022
0:00 - 23:30

Localització
CINEBAIX

Categories


Sant Feliu de Llobregat

CINEBAIX
Del 27 al 31 de gener de 2022

Amb una programació de 23 pel·lícules de  diferents països diferents, entre les quals hi ha 4 estrenes a Catalunya.

El Festival inclou títols premiats en festivals de renom, com ara Un héroe, Drive my car, Last film show i El perdón. També, gràcies a la col·laboració de l’Asian Film Festival de Barcelona, organitzat per Casa Àsia, s’hi podran veure una sèrie de rara avis del cinema asiàtic.

A banda de la secció oficial (del 27 al 31 de gener), el Festival inclou la secció +Mostra (del 4 al 7 de febrer), en la qual s’han programat dues joies del cinema asiàtic: Dersu Uzala (El cazador), d’Akira Kurosawa, i Charulata. La esposa solitaria, de Satyajit Ray, Os de Plata al Festival de Berlín el 1965, i el documental La historia real de Aung San Suu Kyi, de Karen Stokkendal Poulsen, que tracta de la situació a Birmània i del paper de la Premi Nobel de la Pau Aung San Suu Kyi.

El Festival es complementa amb tres xerrades, sobre l’Afganistan, l’Iran i Birmània.

I de l’1 al 14 de febrer, el Festival de Cinema Asiàtic continuarà a la Sala7.CineBaix.Virtual, amb vuit pel·lícules, retrospectives d’Asghar Farhadi, director d’Un héroe; de Yimou Zhang, director d’Un segundo, i de Pan Nalin, director de Last film show. Una mirada al passat des de la plataforma virtual de CineBai.

Més informació 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *