Centre d'Estudis Comarcal del Baix Llobregat | Carrer Estelí, 10 | 08980 Sant Feliu de Llobregat

Exposició “El farcell de la postguerra. Quan la gana aguditza l’enginy” – Cornellà de Llobregat – Del 3 d’abril al 25 de setembre de 2022

Loading Map....

Data/Hora
Date(s) - 03/04/2022 - 25/09/2022
0:00 - 23:30

Localització
Museu Palau Mercader

Categories


Cornellà de Llobregat

Museu Palau Mercader
Del 3 d’abril al 25 de setembre de 2022

L’exposició mostra com es va alimentar la població des de la fi de la Guerra Civil fins a la fi de l’autarquia, l’any 1951, i vol retre un homenatge a totes aquelles famílies que van viure una de les etapes més dures i llargues del nostre país.
Els tres anys de guerra havien deixat una economia totalment desorganitzada; una vegada acabada la guerra comença un període de recuperació aprofitant les possibilitats que donava una mà d’obra extremadament barata i sense cap possibilitat de protestar per les miserables condicions de vida i treball.
Produïda pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, el Museu d’Història de Catalunya i la Fundació Antiga Caixa de Sabadell 1859.

Horari: castelll diumenges i festius de 10 a 14h.

Informació telf:93 474 51 35;patrimonicultural@aj-cornella.cat

Organitza: Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Més informació 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *