Centre d'Estudis Comarcal del Baix Llobregat | Carrer Estelí, 10 | 08980 Sant Feliu de Llobregat

EXPOSICIÓ: ‘EL COR DE FLORA: PASSAT, PRESENT I FUTUR’- Sant Joan Despí – Fins al 31 de març de 2024

Loading Map....

Data/Hora
Date(s) - 07/03/2024 - 31/03/2024
0:00 - 23:30

Localització
Centre Jujol-Can Negre

Categories


Sant Joan Despí

Centre Jujol-Can Negre
Fins al 31 de març

Exposició del 160è aniversari del Cor de Flora, l’entitat més antiga de Sant Joan Despí, des del 1863 fins a l’actualitat.

Els Cors de Clavé són un conjunt de societats corals fundades per Josep Anselm Clavé al segle XIX, per tal d’elevar la cultura, la música i el cant a la classe treballadora. Gràcies a les iniciatives dels santjoanencs i santjoanenques, aquesta ciutat es va sumar a aquest esperit de fraternitat claveriana i va crear el Cor de Flora.

Durant aquests anys, l’entitat ha tingut moments d’esplendor i glòria, i d’altres de silenci i pausa de la seva activitat. Enguany, el Cor de Flora té el goig de presentar aquesta exposició monogràfica, la qual té la finalitat de mostrar la seva història i evolució durant aquests 160 anys.

Visites guiades: dies 12, 19 i 26 de març, de 19 a 20 h, i diumenge 17 de març, de 12 a 13 h (reserves de les visites al Centre Jujol-Can Negre)

Horari d’exposicions

De dilluns a divendres de 10 a 13 h
De dilluns a dijous de 17.30 a 20 h
Diumenges d’11 a 14h
Festius tancats

Organitza: Ajuntament de Sant Joan Despí

Més informació 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *