Data/Hora
Date(s) - 07/10/2022 - 09/10/2022
0:00 - 23:30
Categories
Abrera
Un any més, celebrem les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que té lloc, ininterrompudament a Catalunya, des del 1991. Són considerades l’activitat participativa més important d’Europa en relació amb el patrimoni cultural.
A Abrera, hi participem des de la Regidoria de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica, amb dues activitats gratuïtes, que tenen oberta la inscripció en aquesta mateixa pàgina web: un tast d’oli becarut al Celler de Can Morral del Molí, i la conferència “El jaciment arqueològic de Sant Hilari”. Consulteu-les i feu la vostra inscripció als enllaços que trobareu a continuació! A Abrera cuidem i difonem el nostre patrimoni!
La regidora de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica, Arantxa Galofré, ha posat en valor que “un any més a Abrera, celebrem les Jornades Europees de Patrimoni. Hem organitzat uns esdeveniments oberts a tothom per donar l’oportunitat de conèixer la riquesa i l’atractiu del nostre patrimoni cultural, amb l’objectiu principal d’estrènyer els vincles entre aquest i la societat. És per això que us convido a viure noves activitats i experiències en aquesta propera jornada de portes obertes del patrimoni abrerenc”.
Organitza: Ajuntament d’Abrera